20. jan. 2013

Blogger's got the bends

For at bryde mit eget weekendmønster af druk og dovenskab befinder jeg mig nu, stadig lidt til min egen overraskelse, i mit nærliggende fitnesscenter. Og jeg har præsteret at løbe hele 20 min i godt tempo! Hvis i var mig, var i stolte. Men for mig at se er de her turer generelt ikke specielt fornøjelige, overhovedet. Her lugter, motion gør ondt, det sluger tid jeg ikke har og musikken er altid helt igennem elendig! Denne dag var særlig dårlig fordi jeg er taget herhen uden kontaktlinser på og det har resulteret i gedigen rundtossethed og kvalme. Men så var det at min iPhone, som bare blandede musikbiblioteket for mig, spillede Radiohead lige som jeg var ved at nå mit løbemål; det gamle The Bends. Og så kan jeg love, at jeg fik sat en slutspurt ind af begejstring og til ære for det fantastiske nummer, der indimellem går i glemmebogen men altid bringer gode minder frem, når det popper op.
Dagens råd: dyrk motion til musik du elsker. Ikke bare det der har det rette tempo, men det der får energien og gejsten frem i dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar